Blog

Wizualizacje na własnym foto z perspektywą 3D


   
   
Najnowsze:

Wizualizacje na własnym foto z perspektywą 3D
Zabezpieczanie obrazów znakiem wodnym
Komunikacja SMS na stronach www - kody rabatowe, potwierdzenia, reklama
Aplikacje mobilne, mobilne strony www i strony responsywne - co jest czym?
Wysyłanie listów poleconych ze strony www czy aplikacji internetowej

Podobne:

Zabezpieczanie obrazów znakiem wodnym
Komunikacja SMS na stronach www - kody rabatowe, potwierdzenia, reklama
Aplikacje mobilne, mobilne strony www i strony responsywne - co jest czym?
Wysyłanie listów poleconych ze strony www czy aplikacji internetowej
Integracja usług web2fax czyli wysyłka faxu ze strony www czy aplikacji CRM
Blog - Wizualizacje na własnym foto z perspektywą 3D

Wizualizacje na własnym foto z perspektywą 3D

Wizualizacja produktów to ważny element współczesnego sklepu internetowego. W sklepie takim, w odróżnieniu od sklepu tradycyjnego, klienci maja ograniczoną możliwość zapoznania się z produktem. Mają wprawdzie obszerny opis, zdjęcia katalogowe itd., ale dotknąć produktu nie mogą. Warto więc dać im w zamian, bo póki co, dotyku jeszcze nie obsługujemy :-) Warto, by było to coś, czego w zwykłym sklepie nie uświadczą, by chcieli kupić przez Internet- czyli odwrócić sytuację na korzyść sprzedającego. 

Przewaga sklepu w sieci, nad tradycyjnym

Takim elementem opisu, którego sprzedawca przy sklepowej półce nie zastąpi, są właśnie wizualizacje. Wizualizacje pokazują finalny produkt w jakimś otoczeniu. Może to być wizualizacja kubka z firmowym logo, plakatu ścianie czy fototapety. Jeśli pozwolimy klientowi wgrać interesującego go logo i zobaczyć jak jego kubek z nim wygląda - zwiększamy szanse na sprzedaż. Jeżeli pokażemy klientowi wydruk wybranej przez niego właśnie fototapety (np. unikalnej, bo zrobionej z jednego z 50 milionów wzorów w ramach integracji z Fotolią) w pięknym wnętrzu - znacznie ułatwimy decyzję o jej zakupie. 

Produkt na życzenie, oglądany jakby był na stanie magazynu

Podobnie jak wyżej opisałem, możemy działać dowolnymi produktami „na życzenie”, np. tkaninami zadrukowanymi, koszulkami, pościelą, ceramiką, gadżetami, wydrukami na szkle, płótnie, metalu, plexi, przedmiotach wycinanych, zadrukowanych, grawerowanych itd. Wizualizacje mają oczywiście pewien zakres dokładności. One są pomyślane tak, by jak najwierniej oddać przyszły wygląd produktu, ale wizualizacja ma robić dobre wrażenie, a nie gwarantować dokładny wygląd produktu. 

Wizualizacje na zdjęciu klienta

Jednym z fajniejszych rozwiązań, jakie zaproponowaliśmy naszym klientom, były wizualizacje fototapet w perspektywie 3D, na zdjęciu klienta. Klient wgrywa zdjęcie swojego pokoju, na którym, w przeciwieństwie do wizualizacji gotowych, ściany nie są idealnie równoległe do obserwatora (ekranu). Na normalnym zdjęciu ściana jest zniekształcona perspektywą. Daliśmy więc klientom możliwość dostosowania perspektywy tapety do perspektywy w ich pokoju. Działa to na zasadzie przeciągnięcia 4 rogów wzoru w dowolne 4 punkty na zdjęciu - to pozwala na pełną dowolność i maksymalną prostotę obsługi. Pozwala to znacznie lepiej zobaczyć jak wzór komponuje się np. z meblami czy kolorami ścian. Przykład takiego mechanizmu znajdą Państwo na dekea.pl, trzeba jednak najpierw w top menu wgrać własne zdjęcie, a potem wybrać fototapetę z bazy wzorów. 

Granicą jest wyobraźnia, nie technika

To nie koniec naszych możliwości. Rozważamy techniczne możliwości rozbudowania tego mechanizmu o automatyczne dopasowanie perspektywy wzoru do układu ścian na zdjęciu (mocno skomplikowane) oraz separację warstw na zdjęciu tak, by wzór tapety chował się za powieszonymi na ścianie szafkami itd, a obejmował jedynie pomalowaną ścianę (trudne ale wykonalne). Może właśnie dla Ciebie je wykonamy?



Poprzedni Powrót do bloga

Napisz do nas, spotkajmy się

Jeżeli jesteś z Zabrze, Ruda Śląska, Katowice, Gliwice, Kraków zobacz stronę dedykowaną Twojemu miastu.