Blog

Komunikacja SMS na stronach www - kody rabatowe, potwierdzenia, reklama


   
   
Najnowsze:

Wizualizacje na własnym foto z perspektywą 3D
Zabezpieczanie obrazów znakiem wodnym
Komunikacja SMS na stronach www - kody rabatowe, potwierdzenia, reklama
Aplikacje mobilne, mobilne strony www i strony responsywne - co jest czym?
Wysyłanie listów poleconych ze strony www czy aplikacji internetowej

Podobne:

Wizualizacje na własnym foto z perspektywą 3D
Zabezpieczanie obrazów znakiem wodnym
Aplikacje mobilne, mobilne strony www i strony responsywne - co jest czym?
Wysyłanie listów poleconych ze strony www czy aplikacji internetowej
Integracja usług web2fax czyli wysyłka faxu ze strony www czy aplikacji CRM
Sztuka tworzenia dużych i przyjaznych wielotepowych formularzy
Wizualizacja trasy przelotu samolotu na mapie z liczeniem długości lotu
Blog - Komunikacja SMS na stronach www - kody rabatowe, potwierdzenia, reklama

Komunikacja SMS na stronach www - kody rabatowe, potwierdzenia, reklama

Pisaliśmy już sporo o nietypowych dla Internetu sposobach komunikacji jak FAX czy list polecony wysyłane czy odbierane przez system informatyczny. Ale jest jeszcze jedno medium, które z Internetem świetnie się łączy, a zapewnia kanał bardzo szybkiej i skutecznej komunikacji z klientami. Mowa o SMSach. Dostajemy je przy wielu okazjach – transakcje w banku, potwierdzenia zakupów, informacje o etapach realizacji zamówienia. Są też wiadomości reklamowe, spam, informacje mniej lub bardziej użyteczne…

O czym SMSować, i do kogo?

Jeśli prowadzisz sklep, szczególnie taki nieco nietypowy, w którym produkt dla klienta powstaje przez jakiś czas, a nie tylko jest pakowany i w dniu zakupu wysyłany – warto SMSy wysyłać informując o postępach. Można to robić zawsze, do każdego, lub tylko do tych, którzy sobie tego zażyczą. 

Warto też zastosować SMSy w budowaniu bazy kontaktów. Prosty przykład – zostaw nam swój numer, a wyślemy ci SMS z linkiem do… i tu coś na zachętę. W ten sposób budujecie Państwo bazę kontaktów, do innych, większych akcji reklamowych. 

SMS świetnie nadaje się też do płacenia – można wykupić usługę Premium SMS i przyjmować drobne wpłaty za udzielenie dostępu do jakiejś treści na stronie – ebooków, video, dokumentów – cokolwiek da się sprzedać. Niestety tu warto pamiętać, że prowizja za obsługę numeru Premium to często nawet 50% wartości SMSa !

Szybka komunikacja masowa

Organizujesz wydarzenie i musisz powiadomić wiele osób chwilę przed nim o jakiejś zmianie planów? SMS jest idealny. Dotrze do odbiorcy gdziekolwiek w danej chwili będzie, nie musisz czekać aż odczyta maila. Taki mechanizm wbudowaliśmy m.in. w naszą webSzkołę, ale możemy go umieścić również w Państwa aplikacji. Wystarczy wskazać użytkowników lub ich grupę oraz podać treść – SMS zostanie do nich wysłany w kilka sekund, kosztując kilka groszy za wiadomość. Prościej już się chyba nie da…

SMS jest też świetnym sposobem, by wysłać kod rabatowy – taki SMS nie zostanie tak szybko uznany przez klientów za SPAM co wiadomość o promocji z linkiem do strony. Kod rabatowy to konkretna wartość, w zamian za możliwość przypomnienia się klientowi. Dopóki nie jest nadużywany, obie strony czerpią z tego korzyści.



Poprzedni Powrót do bloga Następny

Napisz do nas, spotkajmy się

Jeżeli jesteś z Zabrze, Ruda Śląska, Katowice, Gliwice, Kraków zobacz stronę dedykowaną Twojemu miastu.